Γυμνάσιο Αθηένου
Δευτ-Παρ – 7.30-13.35
Τηλέφωνα: 24522315, 24811335, 24523033, 24811336
Τηλεομοιότυπο: 24523588
Μενού

Erasmus+

Action Type:  KA122-SCH - Short-term projects for mobility of learners and staff in school              

                       education (KA122-SCH)

Project title:  ‘Empowering digital ingenuity and English skills: Transforming education for

                       students and teachers’

Background: Why have we applied for this project?

This project aims to give students of rural areas opportunities they might not otherwise have, helping them develop digital and language skills essential for their future. The main purpose is to create an environment where they can connect with students from other cultures, broaden their horizons, and feel included in a wider, global community. The project is a chance to address educational inequalities while fostering personal growth and collaboration.

Objectives: What do we want to achieve by implementing the project?

The project aims to provide students with the tools and opportunities to develop essential digital and language skills while fostering meaningful connections with students from different cultures. It seeks to promote inclusivity and equal access to learning, empowering students from rural areas to feel more confident and capable in a globalised world. Lastly, the goal is to provide them with the skills and perspectives needed to succeed in education and beyond.

Results: What results do we expect our project to have?

The project will help students improve their digital and English skills to collaborate with students from different countries and integrate these skills into school curriculum and extracurriculum activities. It will promote a strong sense of inclusion, encouraging students to embrace diversity and understand the importance of equal opportunities beyond their small rural community. Participants will be better equipped to overcome challenges and engage meaningfully in an interconnected world.

Erasmus+

Τύπος Δράσης:  KA122-SCH - Βραχυπρόθεσμα σχέδια κινητικότητας μαθητών και προσωπικού στην

                           πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (KA122-SCH)

Τίτλος Έργου: «Ενδυνάμωση της ψηφιακής ευρηματικότητας και των δεξιοτήτων στην αγγλική  

                          γλώσσα: Μεταμορφώνοντας την εκπαίδευση για μαθητές και εκπαιδευτικούς»

i. Πλαίσιο: Γιατί υποβάλαμε αίτηση για αυτό το έργο;

Το έργο αυτό στοχεύει να προσφέρει σε μαθητές από αγροτικές περιοχές ευκαιρίες που διαφορετικά ίσως να μην είχαν, βοηθώντας τους να αναπτύξουν ψηφιακές και γλωσσικές δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον τους. Ο κύριος σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον στο οποίο θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με μαθητές από άλλες κουλτούρες, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να νιώσουν ότι ανήκουν σε μια ευρύτερη, παγκόσμια κοινότητα. Το έργο αποτελεί μια ευκαιρία να αντιμετωπιστούν οι εκπαιδευτικές ανισότητες, ενισχύοντας παράλληλα την προσωπική ανάπτυξη και τη συνεργασία.

ii. Στόχοι: Τι επιδιώκουμε να πετύχουμε με την υλοποίηση του έργου;

Το έργο αποσκοπεί στο να προσφέρει στους μαθητές τα εργαλεία και τις ευκαιρίες να αναπτύξουν βασικές ψηφιακές και γλωσσικές δεξιότητες, ενώ παράλληλα ενισχύει ουσιαστικές διαπολιτισμικές συνδέσεις με μαθητές από διαφορετικές χώρες. Στοχεύει να προωθήσει την ένταξη και την ισότιμη πρόσβαση στη μάθηση, ενδυναμώνοντας τους μαθητές των αγροτικών περιοχών ώστε να αισθάνονται πιο σίγουροι και ικανοί σε έναν παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Τέλος, στοχεύει να τους εφοδιάσει με τις δεξιότητες και τις οπτικές που χρειάζονται για να επιτύχουν στην εκπαίδευση και στη μετέπειτα ζωή τους.

iii. Αναμενόμενα Αποτελέσματα: Ποια αποτελέσματα αναμένουμε από το έργο μας;

Το έργο θα βοηθήσει τους μαθητές να βελτιώσουν τις ψηφιακές και αγγλικές τους δεξιότητες, ώστε να μπορούν να συνεργάζονται με μαθητές από άλλες χώρες και να ενσωματώνουν αυτές τις δεξιότητες τόσο στο σχολικό πρόγραμμα όσο και σε εξωσχολικές δραστηριότητες. Θα ενισχύσει το αίσθημα ένταξης, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να αποδέχονται τη διαφορετικότητα και να κατανοούν τη σημασία των ίσων ευκαιριών πέρα από τη μικρή τους αγροτική κοινότητα. Οι συμμετέχοντες θα είναι καλύτερα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και να συμμετέχουν ενεργά και ουσιαστικά σε έναν αλληλένδετο κόσμο.

 

 

Πρόγραμμα Erasmus+

Το πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Digital Nexus – Connecting Teachers and Students with Digital Ingenuity” που εξασφάλισε το Γυμνάσιο μας κατά τη σχολική χρονιά 2024-25 είχε ως βασικό άξονα την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Αθηένου στις ψηφιακές δεξιότητες. Μέσα από εξειδικευμένη επιμόρφωση στην Ισπανία, Ουγγαρία και Ιταλία, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί απέκτησαν πρακτική γνώση σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η δράση αυτή αποσκοπούσε στη δημιουργία ενός καινοτόμου, διαδραστικού μαθησιακού περιβάλλοντος και στη μεταμόρφωση της διδακτικής πρακτικής. Παράλληλα, το πρόγραμμα ενίσχυσε τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων και ενθάρρυνε την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Μέσα από εργαστήρια και κοινές δράσεις στο σχολείο, τα αποτελέσματα της επιμόρφωσης διαχύθηκαν στο σύνολο του διδακτικού προσωπικού. Η επιμόρφωση δεν περιορίστηκε μόνο στην τεχνική κατάρτιση, αλλά πρόαγε και μια ευρύτερη κουλτούρα καινοτομίας και ευρωπαϊκής συνεργασίας. Το Γυμνάσιο Αθηένου, ως νεοεισερχόμενο στο Erasmus+, επενδύει στρατηγικά στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του και στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.